Ghidul afacerii | Cum sa realizezi o promovare de succes.
15472
post-template-default,single,single-post,postid-15472,single-format-standard,ajax_fade,page_not_loaded,,qode-theme-ver-16.4,qode-theme-bridge,disabled_footer_top,wpb-js-composer js-comp-ver-5.4.7,vc_responsive

Cum sa realizezi o promovare de succes.

Cum sa realizezi o promovare de succes.

Publicitatea out door, sau publicitate stradala/ exterioara este chiar una dintre cele mai vechi tipuri de reclama. Aceasta seĀ  expune sub forma de afise, bannere, steaguri si orice alte structuri ce vor fi amplasate pe cladiri, pe strada, vehicule si in orice alt loc unde pot fi observate de catre consumatori. Prin aceasta se transmite catre consumatori mesajul publicitar

In tara noastra, publicitatea stradala a evoluat foarte mult, mai ales in ultimii ani. Acest lucru este in special datorat tehnicii moderne si a libertatii de exprimare capatata dupa 1990.

De ce este important sa cream campanii publicitare?

Publicitatea trebuie sa faca parte din viata oricarei companii pentru ca este un element foarte vital. Cu ajutorul acesteia va puteti mentine pe piata si puteti, de asemenea, sa atrageti noi consumatori.

Clientii urmaresc in general companiile ce au o reclama uimitoare, care i-a atras. Daca dumneavoastra aveti o promovare de succes, acestia vor apela la dumneavoastra. Cu cat strangeti un numar mai mare de clienti cu atat veti genera profituri si mai mari. Va recomand investirea intr-o campanie de publicitate out door prin steaguri personalizate deoarece este foarte benefica. Este important sa alegeti cu grija mesajul si imaginea, astfel incat sa fie interesanta, sa puteti atrage clientii cu aceasta. De asemenea, trebuie sa contactati o companie ce produse astfel de structuri de calitate superioara, cu print-uri la o rezolutie inalta.

De ce sunt mai avantajoase structurile expuse stradal?

In mediul exterior sunt mult mai multe sanse ca oamenii sa observe reclama dumneavoastra. In comapratie cu reclamale televizate sau cele difuzate la radio unde se poate schimba canalul, cele expuse stradal nu pot fi evitate si sunt observate involuntar.

Tocmai datorita faptului ca sunt observate involutar este necesar sa gasiti o imagine atragatoare si un mesaj usor de retinut. Oamenii ce vor trece prin zona in care aveti expusa reclama o vor observa, dar de cele mai multe ori nu ii vor acorda atentia, daca aceasta este realizata eficient, va fi retinuta fara sa fie nevoie sa fie citita, iar oamenii isi vor aminti si vor putea deveni potentialii dumneavoastra clienti.

De ce sa aleg o structura din material textil?

Steagurile personalizate pot fi montate foarte usor si sunt proiectate astfel incat sa poata rezista in fata oricarei conditii meteorologice. Printurile sunt realizate la o rezolutie inalta si tehnologia este de ultima generatie, aceste elemente sunt foarte importante deoarece contribuie la rezistenta pe termen lung a structurii, imaginile nu se sterg cu usurinta, iar materialul nu se deterioreaza.

Impactul vizual este cel mai important, iar aceste structuri expozitionale ofera un astfel de impact foarte mare. Spre deosebire de alte metode de promovare, aceasta este mult mai putin costisitoare. Structurile sunt foarte usor de montat si de amplasat, iar faptul ca display-ul este dintr-un material textile confera un avantaj enorm, acesta putand fi schimbat foarte usor, scheletul fiind refolosit.

Utilizati culori si imagini atractive, care pot fi tinute minte foarte usor astfel incat sa atraga atentia publicului. Va recomand sa folositi chiar si simboluri amuzante sau adresari prietenoase.

Ce fel de text pot folosi?

Recomandarea mea este sa utilizati texte usor de citit, slogan atragator si titlu sugestiv. In primul rand este nevoie sa analizati publicul tinta pentru a nu folosi un limbaj ce i-ar putea deranja. Spre exemplu, daca reclama este adresata copiilor, veti utiliza un limbaj simplu, usor de inteles de un copil, veti folosi culori vii si elemente atragatoare pentru varsta respectiva. In general sloganul este cel care vine, nu titlul dupa cum stiu multi.

Colaborati cu o companie care este specializata in domeniul crearii de structuri publicitare si care va pot oferi sfaturi cu privire la realizarea unui steag personalizat.

 

No Comments

Post A Comment